Francuska modna kuća, pod vodstvom kreativnog direktora Oliviera Rousteinga, po prvi puta u 70 godina pokrenula je rebrending dizajnom novog loga, no to je tek početak. U priopćenju za medije, Rousteing je kazao kako ne planira iskorijeniti tradiciju niti mijenjati stvari samo da bi ih mijenjao.
Cijela priča ima dublje značenje, a ono polazi od činjenice da je Balmain trenutno najveći rastući brend koji se oslanja na medije kako bi ostvario komunikaciju s publikom, odnosno potrošačima. Ipak, usprkos svemu nije na nivou kultnih modnih kuća kao što su Chanel ili Dior, a predstavljanje novog logotipa jedan je od kotača nove ideje o modernom i domnantnom Balmainu. Iako potpuno novi, logo predstavlja tradiciju i ostavštinu Pierre Balmaina činjenicom da sadrži početna slova imena, koja između ostalog simboliziraju i Pariz, grad u kojem je sve nastalo. Kreativni studio Adulte Adulte potpisuje novi logo, a svoje mjesto pronaći će na modnim dodacima; torbama, remenima, ali i običnim T-shirtovima. Rousteing ističe kako je iznimno zadovoljan novim vizualima jer reprezentiraju povijest i luksuz koji karakteriziraju Balmain. Da je ovo sve tek početak potvrđuje i činjenica da se Balmain nakon otprilike 16 godina vraća s couture kolekcijom, a oba poteza tj.novosti su znak da je Balmanu u planu globalno se pozicionirati kao jedan od najvećih modnih lidera.
Usprkos dobroj ideološkoj ideji, moramo primjeriti kako smo novi Balmainov logo već negdje vidjeli. Naime, logo talijanske dizajnerice Laure Biagiotti neodoljivo podsjeća na najnovije predstavljen Balmanov vizual. The House of Biagiotti je jedna od najvećih talijanski modnih kuća specijalizirana za žensku i mušku modu te za modne dodatke, pa s obzirom na to da se radi o kući s dugogodišnjom tradicijom, neobično je što se je Balmainov dizajnerski tim u suradnji s Rousteinom odlučio za logo koji sveg jedna crtica razlikuje od onog Laure Biagiotti. Pitanje kopija jedno je od najaktualnijih kad se radi o modnoj industriji pa ovakve stvari ne iznenađuju previše. S druge strane, ipak se radi o modnim kućama s dugom povješću čiji je modni kod duboko utkan u modni sistem pa ovakva sličnost i inspiracija poteže niz pitanja. Ono što sad možemo izdvojiti jest činjenicu da je Balmain napravio redizajn loga, no koliki će on (pozitivan) odjek učiniti, vrijeme će reći.
Objavljeno: 04.12.2018. u 14:40