Nakon predstavljanja u sklopu ludog noćnog party-a prošloga mjeseca, mladi dizajnerski dvojac Tadija Glasnović i Nikola Zorotović, koji stoje iza imena CHYPKA, dolazak komada kolekcije 'TAKEOVER' u prodaju popratili su predstavljanjem lookbooka. Sve popularniji zagrebački streetwear brend u novoj kolekciji predstavlja mnoge novitete, a naglasak je stavljen na detalje od kojih se najviše ističe logo Chypke izrezan u metalu.
Pojavljivanjem na zagrebačkoj modnoj sceni prije nešto malo više od dvije godine, CHYPKA je od starta postavila visoke kriterije. Kvalitetni materijali, vrhunska izrada i genijalno osmišljeni detalji svakog komada unutar kolekcije, glavne su karakteristike njihovog dizajna. Spajanjem motiva hrvatske čipke i streetstyle modela stvoren je jedinstveni brend na našoj sceni koji donosi vrhunski spoj urbanog i tradicionalnog.
Novi modeli CHYPKA hlača u 'Takeover' kolekciji dolaze s trakama na nogavicama koje s e mogu mijenjati. Trake se vrlo jednostavno skidaju i mijenjaju jer su na kopčanje, a dolaze u crnoj, bijeloj i fluorescentnoj boji. Kratke i duge majice nose pak jednu potpuno drugačiju priču - motiv ruže koju je nacrtao Nikola Zorotović i natpis koji objašnjava sinergiju te ruže i brenda Chypka – 'There is a secret between ROSES and LACE, ELEGANCE is the only beauty that never FADES'.
Apsolutni must have svakako su Chypka kabanice i čuturice te majice i hoodice s metalnim Chypka pločicama, te dio kompletno novog Chypka asortimana – unisex belt bag-ovi. Bogata kolekcija prepuna detalja i modnih dodataka već na prvi pogled osvaja brojne poklonike ovog originalnog brenda i sve one koji će to ubrzo postati, a najnoviju CHYPKA kolekciju možete pronaći u njihovom dućanu na adresi Ilica 14 u srcu grada Zagreba ili na webshopu.
Objavljeno: 21.12.2018. u 10:33