Prošle godine kozmetički gigant Rimmel, našao se na tankom ledu, jer su u reklami za maskaru , manekenki Georgiji May Jagger stavili umjetne trepavice i time sugerirali lažno povećanje trepavica korištenjem njihove maskare. Ovih dana, kupci i agencije za zaštitu potrošača iščuđavaju se stupidnoj kampanji tvrtke CoverGirl za maskaru LashBlast Volume.
Naime, slogan ove kampanje glasi: Je li volumen vaših trepavica pravi ili lažan? LashBlast vam daje pravi volumen pomoću kojega više nikada nećete biti lažni."
Sve navedeno bi zvučalo kao tipični beauty slogan da u print kampanji malim slovima ne piše kako su modelu stavljene umjetne trepavice.
Sally Greenberg, predsjednica društva za zaštitu potrošača izjavila je kako je ova kampanja urnebesna: „Traže vas da kupite proizvod koji vam ne može isproducirati ono što obećava te vam napominju kako i model ima umjetne trepavice. Cijela filozofija proizvoda je dovedena u pitanje. Cover Girl bi trebao stopirati ovu kampanju" - izjavila je Daily Mailu.
izvor: daily mail
Objavljeno: 31.05.2011. u 13:18