NOVITETI

Dove i za mušku populaciju!

Dove Men Care

Dove, brand koji je potaknuo globalnu raspravu o stvarnoj ljepoti, sada započinje komunikaciju i s muškarcima lansiranjem Dove Men+Care - nove linije proizvoda za osobnu njegu muškaraca, koja koži pruža osjećaj ugode.

U svijetu oglašavanja muškarci su najčešće prikazani kao bogati, besprijekorno zgodni ili kao sportske zvijezde. Dove Men+Care  muškarce vidi drugačije - uzimajući u obzir mnoge uloge i prioritete koje imaju u životu te put koji trebaju prijeći da bi se osjećali ugodno u svojoj koži. Ta filozofija je prikazana na zabavan i humorističan način kroz Dove Men+Care  reklamnu kampanju, koja prikazuje stvarne muškarce u svim životnim fazama, dok prolaze svoj put da bi stigli do točke gdje se osjećaju ugodno sami sa sobom i u svom životu.

„Dove je ponosan na svoj pionirski pristup ženama i trajnu posvećenost proširivanju definicije ljepote," izjavila je Jasmina Matiša, brand manager za Dove. „I dalje ostajemo vjerni portretiranju osoba iz svakodnevnog života i razbijanju stereotipa, no ovoga puta pristupamo muškarcima -  na duhovit i svjež način, prikazujući njihove zgode i nezgode na putu do „ugode". Dove muškarac je onaj muškarac koji se osjeća ugodno u svojoj koži."

Kako bi podržao kampanju, Dove je proveo hrvatsko istraživanje koje je donijelo uvide o životnim iskustvima kroz koja prolaze stvarni muškarci da bi došli do točke gdje se osjećaju ugodno u svojoj koži.  Predstavnik agencije Prizma predstavio je neke rezultate:

  •  Dva od tri hrvatska muškarca se osjećaju ugodno u svojoj koži;
  •  „Osjećati se ugodno u svojoj koži" za većinu hrvatskih muškaraca znači prihvaćati same sebe onakvima kakvi jeste;
  • Osjećaju ugode najviše pridonose događaji vezani uz obitelj poput pronalaska partnerice  i rođenja djeteta;
  • Tek svaki četvrti muškarac smatra da su muškarci vjerodostojno prikazani u medijima;
  • Najčešće korišteni proizvodi za osobnu njegu su dezodorans, gel za tuširanje, krema za brijanje i sapun.

Snaga i njega osnovne su karakteristike zaštitnog lica Dove kampanje kao i nove Men+Care linije, a naš bivši rukometaš Vlado Šola okušao se kao maneken te je postao novo zaštitno lice Men+Care linije.

A.B.

Objavljeno: 26.02.2010. u 09:05
Tagovi: Dove

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p