By Martina Družinec, 20.8.2018.
Ne trebamo posebno spominjati da beauty proizvoda na tržištu ima mnogo i da svaki od njih ima svog kupca. Ipak, postoje ti neki određeni i posebni proizvodi koje su gotovo svi probali, barem jednom. Znate li koji je to proizvod? Riječ je o maskari Maybelline Great Lash Mascara. Ovaj prepoznatljiv i sveprisutni zeleno ružičasti proizvod, u svijetu se proda svake 2 i pol sekunde. To je prvi kozmetički proizvod koji je ujedinio mnoge generacije.
Ovaj je proizvod lansiran davne 1915. godine i vrlo je brzo dobio status ikone. Priča počinje u Chicagu, kada je kemičar Tom Lyle Williams uveo svoju sestru Maybel u
beauty svijet. Maybel bi obojila trepavice u teksturi opisanoj kao kombinacija vazelina i takozvane ugljene prašine kako bi ih istaknula. Naravno, Williams je vrlo brzo shvatio da bi bilo sjajno osmisliti formulu za novi proizvod koji neće imati fosilna goriva kao nusprodukt.
Počeo je razvijati formulu za maskaru koja je kasnije dobila kultni status. Više od 50 godina kasnije kada je drugi val feminizma bio u punom zamahu, a sve zahvaljujući povećanju društvenog aktivizma i donošenju nekoliko zakona o ravnopravnosti, žene su se počele zapošljavati u velikom broju. Oni koji su nosili šminku željeli su proizvode s jednostavnom upotrebom, odnosno maskaru koja je bila jednako jednostavna za nanošenje kao i za skidanje. Great Lash, prva je maskara koja je zahtijevala malo truda i ni malo muke da se potpuno ukloni. Proizvod kojega danas vidimo iznimno je sličan prvom proizvodu, a shema boja koja idu s pop-art stilom ruku pod ruku bila je trendi i ranih sedamdesetih godina.
Sada ovaj proizvod dolazi u osam varijanti, od crne preko smeđe do plave. Iako ne može, naravno, ova maskara izgurati sve ostale proizvode s tržišta, Great Lash obavlja svoju zadaću. Prodaje se izvrsno i mnoge je dame diljem svijeta koriste u svakodnevnoj beauty rutini. Budući da je riječ o proizvodu koji ima 47 godina popularnost mu je još uvijek, na itekako, zavidnoj razini.
Objavljeno: 20.08.2018. u 16:54