Kiehl’s Since 1851 poziva kupce diljem svijeta da podijele radost s voljenima darujući im proizvode iz blagdanske kolekcije za 2018. Ove godine Kiehl's otvara blagdansku sezonu s posebnim izdanjem deset proizvoda osmišljenih u suradnji s grafičkim dizajnerom Andrewom Banneckerom. Radom na spomenutoj kolekciji Kiehl’s i Andrew Bannecker iskazali su obostranu ljubav prema umjetnosti, dizajniravši jedinstvenu, očaravajuću ambalažu za posebno izdanje krema Crème de Corps, Crème de Corps Whipped i Ultra Facial Cream, tonera Calendula Toner, koncentrata Midnight Recovery Concentrate, balzama Butterstick Lip Treatment te sapuna od grejpfruta, lavande i korijandera. Kiehl’sovo partnerstvo s Andrewom Banneckerom ljubiteljima proizvoda za njegu kože pruža idealno rješenje za zabavne darove prožete blagdanskim duhom. Kiehl’s već dugi niz godina surađuje s najcjenjenijim i najprogresivnijim umjetnicima kao što su Jeff Koons, KAWS, Kenny Scharf, Peter Max, Jeremyville, Kate Moross i legendarni Mickey. Ove godine nastavlja tradiciju kroz iznimno kreativnu suradnju s Andrewom Banneckerom. „Andrew je jedan od istovremeno najsofisticiranijih i najmaštovitijih ilustratora koje sam upoznala“, ističe Maria Gustafson, viša zamjenica direktora Kiehl’sovog odjela Global Creative. „Kolekcija je kombinacija impresivnih poklon kutija, odvažne grafike, upečatljivih boja i neočekivanih primjesa zlatne nijanse: Kiehl’sova prava blagdanska zemlja čudesa!“
Saznajte koje točno proizvode morate koristiti! Olovka, gel ili sjenilo - što koristiti za savršeni oblik obrva?